31 Ocak 2012 Salı

Sahnede Seyru Sefer

yazan: Volkan Koşar
Sahnede seyru sefer...
Daha kurulumun başında çokça bocalamama rağmen,bana bir blog açmalı ve orda paylaşmalı diye yön veren arkadaşımla koyulduk blog adı bulmaya...Birkaç olasılıktan sonra, zor gibi görünen bu isim bulma işi, şu an ki blog adıyla sonuçlandı.Ve ben bu adın nerden çıktığını anlatmak da  istedim..Gerçekten de yıllardır sahnede olan biri olarak, gözlediğimiz, gözlemleyip hemfikir olduğumuz yüzlerce konu ve merak edilenler vardı. Ben de kendimce yazdığım o yazıları bu blog ile paylaşmaya karar verdim. Evet bizleri izlemeye, dinlemeye gelir dinleyiciler ama merak edilir mi bilmem, bizlerin sahneden de izledikleri...işte onları bazen mizah çerçevesinde, bazen gerçek yaşanmış hikayeler dahilinde sizlerin beğenisine sunacağım...Bu yüzden SAHNEDE SEYRU SEFER...

Volkan Koşar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder